Herverdeling taken inkoop
De verminderde belangstelling bij tuinders, een gescheiden financieel plaatje en de BTW-kwestie zijn redenen waarom op de Algemene Leden Vergadering is besloten om de Inkoop te sluiten. De winkelfunctie is hiermee verdwenen. De bijbehorende taken zullen opnieuw verdeeld worden en er komen contactpersonen die dit in de gaten gaan houden.
Zakken potgrond & Verf
Aanschaf, berging, en uitgiftepunt tuinders:
Jan & Grada (bestuur)
Betalingen Rabo via de penningmeester
Clubhuisgebruik
overzicht & reserveringen:
Annette (tuin 61)
(zie spelregels)
Betaling op de Rabo Rekening via
de penningmeester
Clubhuis voorzieningen:
(toiletpapier, koffie, thee, vuilniszakken)
Jan (bestuur)
(+ vrijwilliger tuinder)
Clubhuis interieur
Handdoeken wassen:
Henrike (tuin 11)
Marian (tuin 41)
Arnold (tuin 50)
Garant Zaden
Op projectbasis:
(bestellen & leveren aan tuinders)
In najaar oproep contactpersoon.
Catering ledenbijeenkomsten
Aanschaf drank: Jan
Aanschaf snacks: bestuur & (oproep-) tuinders
Groot Gereedschap
Coördinatie van aanschaf & toezicht onderhoud: Jan (bestuur)
Arbo spullen
Coördinatie van aanschaf & toezicht onderhoud: Jan (bestuur)
Sleutelbeheer Voorraad
Jan & Grada (bestuur)
Spelregels bij: aanschaf van Gasflessen / zakken potgrond / verf
1. Contactpersoon bestuur bellen: Jan (voor telefoonnummer zie clubhuis lijst) 2. In overleg zullen tijd en plaats worden bepaald, voor aanname van het benodigde.Clubhuisgebruik hangen in het clubhuis & staan op de website. De werkwijze is iets anders geworden, de prijs is onveranderd.